×
שירותים חיבור למערכת CRM

AmoCRM הינה מערכת לניהול פרויקטים ועסקאות אשר תסייע לאוטומציה של שורת תהליכים ולהגברת פוריות החברה שלכם בצורה ניכרת. אילו בעיות מאפשרת מערכת ה - AmoCRM לפתור ואילו משימות היא מבצעת?

  • המערכת מבצעת איסוף של כל המידע אודות הלקוחות. כעת אין ספק שלא תאבדו אף לקוח ולא תשכחו לבצע שיחת טלפון חשובה,  משום שהמערכת תזכיר לכם בעצמה.
  • המערכת מבצעת עבודה עם לידים חמים ועוקבת אחר מקורות ליצירת לידים. עבודה זו תאפשר לכם להבין אילו אפיקי פרסום באמת עובדים ועל אילו מהם ניתן לוותר.  
  • המערכת מבצעת איסוף נתונים סטטיסטיים על פי פרמטרים שונים וחיזוי הצמיחה בהמשך על בסיס נתונים אלה.
  • המערכת מבצעת בניית משפך מכירות יעיל.
  • המערכת מבצעת תכנון ברור: קביעת יעדים לכל עובד, מחלקה, הגדרת מטרות ומועדים להשגתן והדבר החשוב ביותר – מעקב ובקרה על ביצוע התוכניות.
  • המערכת מבצעת מעקב אחר יעילות העבודה של כל עובד ועובדת, חוזקותיו וחסרונותיו כאיש מקצוע.
  • המערכת מבצעת אינטגרציה עם IP-טלפוניה. האינטגרציה מאפשרת לא רק להוציא שיחות היישר מהתוכנה ולהגדיר את מספרי הטלפון שאתם צריכים, אלא גם לעקוב אחר איכות השיחות ומספרן.
  • המערכת מבצעת ניהול דיווחים שקופים ומדויקים בתחומי מידע שונים: פעילות של העובדים, קשרי גומלין עם הלקוחות, תקציבים, הוצאות, הכנסות ופרמטרים אחרים.
  • המערכת מקנה אפשרות של שילוב עם מענה קולי או שרתי-SMS לאיסוף נתונים וחישוב של מדד NPS (מדד נאמנות הלקוח).
  • המערכת מבצעת חיזוי של היקף המכירות העתידי על בסיס נתוני העבר מתקופות שונות. חיזוי זה יאפשר לכם להבין את מצב הדברים האמיתי ולנהל חיפוש יעיל אחר הכלים להגדלת העסקאות המצליחות.

ואולי אחד היתרונות החשובים ביותר של AmoCRM הינו שלא תצטרכו עוד לשבת באופן קבוע במשרד ולפקח בעצמכם על כל התהליכים והעבודה של צוות החברה. המערכת תעשה זאת במקומכם! פנו לסוכנות הדיגיטל GPartner ואנו נסייע לכם להטמיע מערכת AmoCRM  בחברה שלכם על מנת שהעסק שלכם יצליח עוד יותר!

צור קשר