×
שירותים חיבור למערכת סי. אר. אם

AmoCRM זוהי מערכת לניהול פרויקטים ועסקאות, אשר תסייע לאוטומציה של שורת תהליכים ולהגביר בצורה ניכרת את פוריות החברה שלכם. אילו בעיות מאפשרת לפתור ואילו משימות מבצעת המערכת AmoCRM?

  • איסוף של כל המידע אודות הלקוחות. עכשיו אתם בטוח לא תאבדו אף לקוח ולא תשכחו לעשות טלפון חשוב! המערכת תזכיר לכם בעצמה.
  • עבודה עם לידים חמים ומעקב אחר המקורות ליצירת לידים. זה יאפשר לכם להבין אילו אפיקי פרסום באמת עובדים ועל אילו מהם אפשר לוותר.  
  • איסוף נתונים סטטיסטיים על פי פרמטרים שונים וחיזוי הצמיחה בהמשך על בסיב נתונים אלה.
  • בניית משפך מכירות יעיל.
  • תכנון ברור: קביעת יעדים לכל עובד, מחלקה, הגדרת מטרות ומועדים להשגתן והדבר החשוב במיוחד – מעקב ובקרה של ביצוע התוכניות.
  • מעקב אחר יעילות העבודה של כל עובד ועובד, חוזקותיו וחסרונותיו.
  • אינטגרציה עם IP-טלפוניה. זה מאפשר לא רק להוציא שיחות היישר מהתוכנה ולהגדיר את מספרי הטלפון שאתם צריכים, אלא גם לעקוב אחר איכות השיחות ומספרן.
  • ניהול דיווחים שקופים ומדויקים בתחומי מידע השונים: פעילות של העובדים, קשרי גומלין עם הלקוחות, תקציבים, הוצאות, הכנסות ויתר הפרמטרים.
  • אפשרות של שילוב עם מענה קולי או שרתי-SMS לאיסוף נתונים וחישוב של מדד NPS (מדד נאמנות הלקוח).
  • חיזוי היקף המכירות העתידי על בסיס נתוני העבר מתקופות השונות. זה יאפשר לכם להבין את מצב הדברים האמיתי ולנהל חיפוש יעיל אחר הכלים להגדלת העסקאות המצליחות.

ואולי אחד מהיתרונות החשובים ביותר שלAmoCRM  – אתם לא תצטרכו עוד לשבת באופן קבוע במשרד ולפקח בעצמכם על כל התהליכים והעבודה של הכפיפים. המערכת תעשה זאת במקומכם! פנו לסוכנות הדיגיטל iDigitalCard ואנחנו נעזור לכם להטמיע שלAmoCRM  בחברה שלכם כדי שהעסק שלכם יהיה מצליח עוד יותר!

צור קשר

+