×

פרסום PPC. Pay per Click  – תרגום מילולי: "שלם בעד הקליק" – זהו פרסום קונטקסטואלי במנועי החיפוש Google ו-Yandex כשאתם משלמים אך ורק עבור המעברים הבלתי-אמצעיים לאתר שלכם בעזרת הקליקים. זה מאפשר לקבל מבקרים שבאמת מעוניינים במוצר או השירות שלכם ולהגביר את היקף המכירות.

סוכנות הדיגיטל  iDigitalCard בישראל הנה שותפה מורשית של Google. וזה אומר שמומחי השיווק האינטרנטי שלנו הנם בעלי גישה לכל כלי הקידום החדישים במנוע החיפוש גוגל והם בהתמדה משלימים את הידע שלהם ממקור ראשון לצורך קידום יעיל של האתר שלכם במנועי החיפוש. 

יתרונות של פרסום קונטקסטואלי ב-Google:

  • הוא מאפשר להגדיר טרגטינג מדויק בהתאם לאיכון ומסגרת הזמן.

▪        מעניק זכות של בחירת הזירות הקונקרטיות למיקום והצגה של מודעות הפרסום.

▪        אפשרות של הצגת מספר מודעות לפי שאילתה אחת של המשתמשים.

▪        קביעה של תקציב יומי מסוים והאפשרות לשינוי התקציב בהתאם לתוצאות המתקבלות.

▪        סטטיסטיקה נוחה לבחינת היעילות של הקמפיין הפרסומי שלכם: אתם יכולים לראות מספר של פרמטרים שונים: צפיות, קליקים, משך הזמן, המרה.

▪        אפשרות הפרסום של מספר סוגי הפרסום הקונטקסטואלי.

מומחי האינטרנט של iDigitalCard תמיד מגבשים את האסטרטגיה של הפרסום הקונטקסטואלי עבור הלקוח והם כאשר המטרה החשובה ניצבת אל מול עיניהם – להגדיל את הטראפיק לאתר שלכם תמורת עלויות נמוכות ככל הניתן. לכן אנחנו תמיד מתאימים מילות מפתח ועל בסיסן בונים מודעות ממוקדות שמביאות לכם תוצאות. ותזכרו שאתם תמיד משלמים אך ורק עבור הקליקים האמיתיים!

ולצורך בקרת יעילות נוספת של הקידום הקונטקסטואלי במנועי החיפוש iDigitalCard תמיד מבצעת ביקורת של הקמפיין הפרסומי בכל שלב הפעלתו. אנחנו מעריכים את כל הפרמטרים, מנתחים תוצאות ומציגים לכם דו"ח מלא וברור אודות העבודה שבוצעה ותוצאותיה. חשוב לנו שאתם תראו מספרים קונקרטיים, תפקחו על התהליך ותעריכו את הצלחת הקידום שלכם לא במילים, אלא באמצעות מדדים ריאליים.   

צור קשר

פורטפוליו

+